TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Mądra Głowa 5-7 lat Idę do szkoły autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Mądra Głowa 5-7 lat Idę do szkoły

Gry i łamigłówki dla dzieci
Producent: L.K. Avalon
Rok wydania: 2014 r.
Format: 13.0x19.0cm
: Plastikowa
Język: polski

Dostępność: dostępny
29,90 zł

Cześć! To my Wesołe Pojazdy – mieszkańcy świata Mądrej Głowy: parowóz, ciężarówka, autobus i inni. Chcielibyśmy zagrać z Tobą. Czy się zgadzasz? Odwiedzisz różne rejony naszego miasta i wiele się nauczysz. Na przykład łódź podwodna zapozna cię z różnymi kolorami, samolot pokaże ci swoje obrazki, parowóz zaś zagra z tobą w piłkę. Jesteśmy pewni, że zabawa z nami ci się spodoba, mamy też nadzieję, że odwiedzisz nas ponownie.

W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier.
Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności.

Mądra Głowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji.

Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci.

Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:

Garaże: w tej grze musisz otworzyć wszystkie garaże, żeby to zrobić znajdź dwa samochody tego samego koloru. Gra ćwiczy pamięć i spostrzegawczość.

Obrazki: przyjrzyj się dokładnie obrazkowi z tramwajami, a następnie dopasuj brakujące części obrazka. Gra ćwiczy pamięć, spostrzegawczość oraz umiejętności kojarzenia i dopasowywania.

Farby: nocą kolorowe tramwaje wracają do zajezdni. W ciemnościach wydają się szare. Spróbuj zapamiętać jakiego są koloru i pomaluj je we właściwy sposób. Gra ćwiczy spostrzegawczość i zdolność zapamiętywania.

Zajezdnia: pomóż kolorowym tramwajom dotrzeć do zajezdni w ich kolorze. Klikaj na zwrotnicach, a tramwaje pojadą drogą, którą one wskazują. Gra uczy rozpoznawania kolorów, myślenia i szybkiego podejmowania decyzji.

Droga: z widocznych elementów zbuduj drogę i pomóż taksówce zabrać wszystkich pasażerów. Gra ćwiczy kreatywność i bystrość umysłu.

Kostki: zbuduj z kolorowych kostek taką samą figurę jaką jest zbudowana z szarych. Postaraj się wykorzystać wszystkie dostępne kostki. Gra uczy wyobraźni przestrzennej, kreatywności sprawności umysłu.

Wyścig: bierzesz udział w wyścigu taksówek, aby zakończyć wyścig musisz pokonać trzy okrążenia – do dzieła! Gra rozwija zręczność i sprawność, kształtuje spryt, ćwiczy szybkie myślenie.

Ocal ryby: woda w morzu stała się brudna i ryby nie mogą już w niej żyć. Zbierz wszystkie puszki i pojemniki, wówczas woda stanie się czysta i znów będą mogły żyć w niej ryby. Gra uczy: zręczności i spostrzegawczości, kształtuje świadomość w tematach ekologii i środowiska naturalnego.

Tęcza: pociąg z wielką przyjemnością zagra z tobą w piłkę. Będziesz rzucał piłkę, a pociąg będzie ją łapał parą ze swojego komina. To trudne zadanie! Gra ćwiczy zręczność i sprawność manualną, koordynację wzrokowo-ruchową.

Konstruowanie pociągów: teraz masz zbudować pociąg z poszczególnych części. Aby to zrobić, użyjesz magnetycznego dźwigu. Masz również obrazek przedstawiający pociąg. Powodzenia! Gra ćwiczy wyobraźnię, kreatywność, umiejętności zapamiętywania i odtwarzania elementów.

Łamigłówki pochodzą z programów Mała Akademia i Mądra Głowa Przedszkolak.

Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Fraktalla akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier